21 Şubat 2011 Pazartesi

MÜTEVAZİ BİR PAZAR KAHVALTISI


  Bu sabah yağmurlu bir güne uyandım.Hani insanlar böyle günleri iç karartıcı bulur ve sevmez ya ben çok mutlu oldum.Bu sene kışı çok fazla hissetmedik,yağış da pek olmadı,mutlu olmamın ilk nedeni bu.Bir de ben böyle günlerde güzel bir kahvaltının ardından Türk kahvesi eşliğinde pencereden yağmuru izlemeyi,gazeteleri karıştırmayı,çocuklarla oynamayı,ilerleyen saatlerde bir film seçip izlemeyi,kısacası sevdiklerimle beraber sakin ve huzurlu bir gün geçirmeyi çok severim.İnşallah bu hava nedeniyle dışarıda sıkıntı çeken insanlar yoktur ve herkes en az benim kadar keyiflenmiştir.

  Küçük bebeğimiz henüz bizimle masaya oturamadığından üç kişilik bir kahvaltı hazırladım.




Kahvaltı menümüz
Tahin-pekmez
Tereyağı
Bal
Peynir tabağı





                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder